onsdag 12 december 2012

Julshopping


...eller julpyntsshopping rättare sagt. Macys julavdelning har en hel del fint (och en hel del odefinerat). Jag har visat lite därifrån tidigare. Idag var jag dit för att se om de hade några kulor jag var på jakt efter, och ja det hade de :) Jag valde och valde. Den var ju fin...och den också...jamen den var väl för söt... Och så går jag där och suktar. Till slut valde jag några stycken, fortfarande med omdömet i behåll.

Jag kom snart fram till kassan och döm om min förvåning när jag fick en alldeles för tidig julklapp! (Japp jag ser det så.) Det var 50/60/70 % rabatt på typ alla julpynt. Glad jag är att den traditionelle amerikanen här i stan pyntat färdigt sin innegran redan till första december och affärerna har svårt att sälja sitt överflöd. Inte kunde jag väl då låta bli att gå en runda till i affären och plocka åt mig de saker jag lagt tillbaka för att det skulle bli för dyrt. 

Mycket nöjd med mina fina kap. Vår gran kommer att bli sååå fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar