söndag 16 december 2012

Tredje Advent med party

Glad tredje advent!!
Ikväll ska jag iväg på White Elephant Party. Det innebär en julfest med julklappsspel. Det finns en hel del olika regler och namn för detta spel som har funnits sedan början av 1800-talet.


Jag har införskaffat en julkapp. Ett par coola fingervantar med överdrag som passar de flesta vuxna händer.


Slog in klappen och satte dit en svensk God Jul-etikett. Det kommer en hel del amerikaner och chansen är stor att någon amerikan får just min present, så då tänkte jag förmedla lite språkkunskaper. Det brukar vara uppskattat :)

Innan jag drar iväg ska vi äta lite köttbullar. Det blir ett smakprov av det kommande julbordet. Mumma!

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Tack så mycket för kortet från Hawaii, det piggade verkligen upp i vintermörkret :D

    Hoppas ni har de bra där borta, det ser så ut via dina mysiga inlägg iaf =) Hälsa! Kram

    SvaraRadera