söndag 30 december 2012

Lyckligt lottad


Ännu ett paket har kommit med posten. Också det innehållande julkort, brev och present.


Det egentillverkade julkortet går att fälla ut och består av fyra hjärtan fint scrapbookade.



Fick en hel hög med servetter som jag kan decoupagera med! Jag hade ju glömt ta med min samling i flytten och det hade min kära vän lagt på minnet.


Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner! Vänner som trotsar det geografiska avståndet och betalar skjortan för frakt bara för att de vill glädja mig. Det var sorgligt att flytta så långt ifrån dem. Att inte längre ha möjlighet att svänga förbi en eftermiddag eller hälsa på över en helg. Men vi kan fortfarande dela våra liv om än via internet, telefon och per post.

1 kommentar:

  1. Vad Glad jag blir att Paketet komm Fram=), trodde jag hade skrivit fel adress! Kul att du uppskattade serveterna!!!

    Pusspuss
    Nasse

    SvaraRadera