måndag 2 januari 2012

God fortsättning på det nya året!



Har inte varit uppkopplad de senaste dagarna eftersom jag har besökt de svenska fjällen. Där kunde vi pulsa fram i snö hur mycket vi ville, åka skidor åt alla håll och fika överallt. Naturen har så mycket att erbjuda.

Jag som gillar att ha kjol eller klänning har det även under termobrallorna när jag är ute i snön. I förra veckan besökte jag en butik med skidkläder och där såg jag en termokjol. Har sett sådana förut som går till fötterna, men denna var speciell för den slutade straxt under rumpan! Alltså en kortkort termokjol, vilket inte skulle ge mina ben någon vidare värme. Antar att det finns en målgrupp för en sådan produkt (annars hade den ju inte tillverkats). Vore intressant att se vad man kombinerar den med för att värma benen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar