måndag 9 januari 2012

I min vardag



Det här gör jag om dagarna :) Och ibland belönar jag mig med choklad. Satt extra länge idag för imorgon eftermiddag ska jag på kalas. Jisses vad det är roligt med kalas! Känns extra bra att plugga då jag har något kul att se fram emot.

Nu ska jag plocka ihop inför morgondagen och välja kalaskläder. Det är som en kul lek att välja kalaskläder. Jag tänker på funktion (att de är bekväma, värmer och inte skaver). Om det är något speciellt som värden uppskattar om jag har på mig. Hur miljön är där jag kommer befinna mig. Att det symboliserar mig och är något jag vill ta på mig. Vilket humör det representerar (vilket i sin tur påverkar mig när jag bär kläderna).

Sen är det accessoarerna. Jag har en del att välja bland och roligt är det. Matchas till kläderna efter samma principer. Egentligen spelar det ingen roll om det är kalasdags, jag väljer kläder och accessoarer med samma principer även till vardags. Bland det roligaste jag vet är att klä upp mig hemma. Ibland är jag mer fixad när jag går hemma själv en hel dag och inte ser en människa än när jag är ute och träffar folk. Sån är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar