tisdag 20 december 2011

Den tar ja´








Mössan eller baskern är mitt senaste fynd. Har tänkt hela hösten att jag vill ha en sån (dock inte letat så aktivt) och så sprang jag på en mitt i julshoppingen! Där låg den på en hylla inne på HM, priset var dessutom nedsatt från 59 kr till ynka 30 spänn för denna skönhet. Hur skulle jag kunna motstå en sån bra deal?

Tofsen är syntet och inte blåräv. Gillar inte när man dödar djur för mode om man inte tar reda på köttet också, om det nu inte är ett skadat djur som avlivas och sedan används till ett plagg. (Det finns en del undantagsfall som ni märker.) Baskern värmer lite lagom och än har det inte varit alltför stormigt väder ute, men då kan jag ju alltid komplettera med en värmande halsduk, eller halslista som vi säger där jag kommer ifrån J

Blusen är köpt på myrornas och är lite bylsig med fickor, men det kan man gömma när man stoppar ner den i en kjol. Den har således många funktioner vilket jag gillar skarpt. Tjohoo vad det känns gött att unna sig en julklapp i förväg, särskilt eftersom den är behövd!

1 kommentar:

  1. Du är ju bara för sööött!!! Saknar dig en massa..Får försöka ses nått efter jul! =) // Nasse

    SvaraRadera