fredag 7 september 2012

Snart så

I kväll tar jag och Marie Bart:en till flygplatsen. Där möter vi upp de som kommer söderifrån och som har jobbat hela dagen. Vi blir ett gäng på 15 personer blandat svenskar och amerikaner. Målet är tre nätter och tre dagar i Las Vegas!!

Är sjukt peppad : )

Vi ska bo på detta hotell

Bilden är lånad från photos4travel.com

Hotellet har en av de största poolområdena på orten. Det finns en sandstrand som leder ner till en gigantisk pool med vågor på mellan 60-180 cm höjd, flera vattenfall och en pool-flod.
Med 35-40´C så kommer nog jag befinna mig i poolområdet på dagtid : )

Äntligen lite semester ihop!

Ska försöka hålla mig till en kabinväska och det ska nog fungera när det enda jag behöver ta med är klänningar, skor och bikinis :) Necessären är ju redan begränsad av vätskereglerna på flyget. Något att ha över axlarna inomhus åker också ner för jag har hört att det kan bli lite kyligt av all aircondition.

1 kommentar:

  1. var tvungen att kolla in din blogg. Fin blogg och mycket bilder. Behöver egentligen inte kika in här för att veta vad du här för dig! Har ju koll på dig i alla fall :-) Ska bli superkul med Vegas. Syns snart!
    Kram Marie

    SvaraRadera