söndag 2 september 2012

En dröm blir sann


I går blev jag äntligen med ateljé!! En egen ateljé i San Francisco. Är jättenöjd! Ateljéutrymmet hyr jag med en månads uppsägning och det ligger i en gammal industrilokal där det finns en större öppen planlösning med ett par hundra hyresgäster och där alla har ett bås med tre väggar.


Det ingår en hurts med lås där jag kan förvara all färg och redskap. El, sopor, vatten och internet ingår också i hyran som är på ca 1200 spänn per månad.

Mannen blev lite orolig att han inte skulle få se mig så mycket hemma mer. Jag gladde honom med att det fanns internet i atljén så vi kan ju alltid skypea med varandra : D

När man går runt i lokalen så ser man alla andras arbeten och det är så inspirerande! Det riktigt kliar i kroppen att få sätta igång. Men först måste jag planera vad jag ska ta med dit och hur det ska gå till.


I Love it,   I Love it,   I Love it  !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar