torsdag 9 februari 2012

Stenhårda skinkor

Bild lånad från google

Hörde på radion för ett tag sedan en tjej berätta om en pojkvän hon hade haft, eller rättare sagt om pojkvännens speciella skicklighet. Han kunde spänna skinkorna så mycket att han kunde klämma fast en cd-skiva mellan dem och sedan bryta av den!! Då har man kraftiga skinkmuskler.

Nu är det så att jag upptäckt min inte så lite starka bak och funderar nu på att utmana killen och eventuellt testa om jag kan knäcka en cd-skiva med skinkorna. En cd-skiva ska jag nog kunna leta fram och offra, för det fanns en tid i begynnelsen då det var nytt att använda en sådan som lagringsutrymme. Dessutom ansåg man att det räckte med några MB som utrymme, vilket är en struntsak idag som jag lätt kan offra.

Undrar dock om jag lika villigt offrar min röv. Scenario ett är om skivan inte skulle brytas av, då skulle jag få jäkligt ont av bara försöket och eventuellt få lite skrapmärken på ena skinkan. Scenario två är om jag faktiskt skulle lyckas och skivan faktiskt går av, då finns den överhängande risken att jag skulle skära mig på de kvarvarande skärvorna mellan skinkorna. Till saken hör att jag av naturen skär mig och gör illa mig på det mesta, även de mest harmlösa saker så det vore nog ingen god idé. Jag får nog tänka över detta ytterliggare ett slag, baken är ju med ett tag till så det är ju inte kört :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar