måndag 25 mars 2013

Utställningen!!

Oj vad kul det var med utställning!! Träffade en massa människor och fick en massa feedback på mina verk. Så häftigt så jag glömde totalt bort att fota.

Men knäppte ett par bilder när jag hängde utställningen i torsdags.


Här har jag hängt en del av mina alster på en tilldelad vägg.


Min Ateljé med fler av mina verk.


Hörnan med mina tidigare verk som jag har som inspiration, men som jag också fick en massa kommentarer om. Kul!


Det här är presentationsväggen som möter gästerna vid ingången. Den är inte riktigt klar än (var ju en hel dag kvar till utställningen började) men ett av mina verk hänger där. Kan ni se vilket?

2 kommentarer:

  1. Va roligt att få se bilder!! Du är JÄTTE duktig Ida!! Blir riktigt imponerad av dig!!

    Jag tror du har målat den bilden på understa raden, andra från vänster? =)

    Pussokram // Nasse

    SvaraRadera
  2. Tack!!
    Det är kul att jag har ett forum där jag kan visa bilder från utställningen och på så sätt trotsa det geografiska avståndet.

    Du har alldeles rätt :)
    Pussochkram!

    SvaraRadera