tisdag 6 november 2012

Sedan sist


Att ha besök är alltid kul, men eftersom jag vill vara med på alla roligheter så hinner jag inte med så mycket mer. Så tyvärr har bloggen blivit lite lidande och ju mer det dröjer mellan inläggen, ju mer har jag att lägga ut när det väl kommer. Och sedan gör det ju sitt till att jag blir sjuk mitt i allt och inte orkar med varken det ena eller det andra. Så här kommer en första sammanfattning sedan sist.



Här vid Baker Beach där jag sist lämnade er.



Vi hade ju badat hela dagen.



Närbild av den berömda bron.

 Förra lördagen efter badandet vid Baker Beach tog vi bron över sundet till Hawks Hill och tittade på utsikten... 


...och den vackra solnedgången.




Åksjuk någon?


Förra söndagens morgon for vi i väg på en lång och slingrig bilresa till Drakes Bay och en väldigt lång sandstrand för mer solbadande. Tur att våra gäster gillar sol och bad precis lika mycket som vi gör :)



Underbart!



Vi låg på sanddynerna och åt matsäck under bar himmel medan vi hörde vassen bakom oss och hade solen skinande i ansiktet.



En del tar med hästen hit för en ridtur i den stora nationalparken Point Reyes.




På hemvägen åt vi på en restaurang i det lilla samhället Stinson Beach. Solen var på väg ner och kastade ett fint sken ut över havet som vi fångade när vi kom lite högre upp i bergen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar