onsdag 25 april 2012

Söndagen så här i efterhand

Söndagen blev full av äventyr. Från att inte ha något inplanerat blev det massa skoj från uppvaknandet. Allt började med en ordentlig söndagsfrukost, sedan bar det av till Gamla linköping och fika på Dahlbergs Café med mor o far med vänner :)


Kaffe och Budapestbakelse, man tackar! Jag äter helts bakverk med gaffel eftersom jag känner smaken av bakverket innan det lämnat besticket. Det blir större njutning helt enkelt. Ps. Lägg märke till det fina fatet :)

När besöket åkt hem for jag och en kompis till Ikano-huset för shopping medan männen hade kul på annat håll. Hittade ett par väldigt coola örhängen på Glitter, svarta dragkedjelöpare!

Ursäkta den skitdåliga bilden.

Sedan hade vi middag hemma hos oss. Pepparstek med potatisgratäng och efter det smulpaj på blåbär med äkta vanilj i grädden till. Mums! Roligt också att laga maten ihop.

När vännerna åkt hem började jag pyssla ihop en A3-kalender över tiden som är kvar i Sverige, alltså tio veckor! Känns bra med en översikt så jag inte skjuter saker på framtiden utan gör dem innan bäst-före-datumet.


Kalendern blev snart fylld med diverse måsten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar