onsdag 13 februari 2013

Och en dagens på det


En dagens bestående av de skönaste av jeans-imitations-leggings och den mest färgranna tunikan i garderoben.


 Födelsedagshalsbandet i läder och sedan ett par lilla My örhängen på det. Ni kan ju förstå vad jag hittat min inspiration ifrån :)


Örhängena gjorde jag i ateljén för någon vecka sedan. De är gjorda av shrinky dinks eller som vi i Sverige kallar krympplast, där jag först tecknat på plasten och sedan krympt den till en fjärdedel av ursprunglig storlek med en embossingfön.

2 kommentarer:

  1. Alltid lika roligt att kolla in på din blogg å man får se dig. Det förgyller min dag <3. Rolig Idee Med örhängerna, Blev jätte snyggt!! Måste du lära mig när vi ses=) PussåKram / Nasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Självklart kan vi pyssla örhängen med krympplast när vi ses! PussåKram Ida

      Radera