tisdag 24 juli 2012

Kontrakt


Idag har jag postat kort. Alla frimärken jag hade köpt gick åt. Och jag som trodde jag tog i på den fronten, hmf pytsan! Det blir till att skaffa fler. Allt som allt blev det fem vykort, fyra födelsedagskort och ett bröllopskort. Så tråkigt att alla mina scrapbookinggrejer flyter runt på havet (i containern). Jag hade annars gärna gjort både födelsedagskorten och bröllopskortet själv.

Igår skrev vi på kontrakt på lägenheten och imorgon hämtar vi nycklarna : )

Efteråt kontraktskrivandet tänkte vi fira med en bit mat på en trevlig restaurang i närheten. Just när vi satt där och åt och hade det trevligt så small det av en bomb i närheten. Inte mycket noterat om den saken på Internet och inget såg vi heller, varken skadade (tur det), rök eller räddningspersonal. Men en tryckvåg blev det så flera bilalarm gick igång. Folk på gatan stannade och tittade åt det håll smällen kom ifrån men ingen tycks ha sett nåt, utan alla fortsatte gå igen. Hoppas bara ingen kom till skada...

2 kommentarer:

  1. hurra för kontrakt! :D vart det med heltäckningsmattor? ;) visa bilder sen :D

    /emil

    SvaraRadera
  2. Tack för kort!! vi blev så glada! :D
    Det kom ju fram jätte snabbt!

    Vad roligt att ni fått bostad!.. skulle också gärna ha ett kontrakt... gärna i SF när vi ändå är igång..

    puss!

    SvaraRadera