onsdag 13 juni 2012

Semesterhopp och sammanfattning

Det är mycket som ska hinnas med men förhoppningen är att vi blir klara snart så vi kan hinna med lite semester i den svenska skärgården till midsommar. Och som jag längtat tills jag kan pusta ut ordentligt.

Här kommer en liten sammanfattning från den gågna helgens händelser:


Firade student. Regnet uteblev, solen strålade och jag hade glömt solbrillorna hemma.



Hade lekt ihop frisyren på morgonen :) Mycket roligt när andan faller på. Nya läppstiftet Vibe by Face Stockholm är en present till mig själv från senaste stockholmstrippen.



Viftade med flaggor och ballonger.



Åt supergod lunch på vårprimörer på Göta Hotell i Borensberg.



Ville ha ett nagelack som skulle matcha läppsiftet. Hittade inte exakt färg så jag tog två och lade ett lager var :)


Åkte till Göteborg och umgicks med vänner.



Natten kom och vi sov över.



Blev bjudna på hemmagjorda american pancakes till frukost. Ljuvligt!



Hängde på Liseberg hela lördagendagen. Åkte så mycket karusell att det inte blev nåt fotat :) Men en i gänget fick med sig en vinst hem i alla fall, inte så liten en heller. Hela 3.75 kg bilar!



På söndagen gjorde vi en tripp till svärföräldrarna och blev bjudna på en somrig jordgubbstårta. Mumms!! Det är sista gången vi besöker dem innan vi flyttar.
Tur att de kommer och vinkar av oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar