torsdag 24 maj 2012

Helgens kalas



Var på 90-årskalas igen i helgen. Det känns bra att många i släkten har kommit högt upp i åren, så jag hoppas det går vägen även för min del. Vid det middagsbordet jag satt vid var majoriteten runt 90 år gamla. Där satt bland andra födelsedagsbarnets lillebror som är 89 år :)




En massa gäster kom och grattade...


... med blommor och blad i alla dess slag.


Jag passade på att sova över för att få ut så mycket som möjligt av umgänget. Så efter frukost gick jag ner till laggårn och hämtade mjölk till förmiddagskaffet.



Fritt sprättande kossor med tillgång till utevistelse :)


Äkta komjölk helt enkelt!!


Ett par halvårskatter hade också fått mjölk. De lapar gott i sig.


Snart blev det fika ute i solen med sju sorters kakor på bordet (och än var det bara förmiddag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar