torsdag 27 mars 2014

Söndagsaktiviteten


I söndags tog vi en tur österut för att spela minigolf på detta häftiga ställe. Vädret var supersoligt och precis lagom varmt och jag gjorde tre hole-in-one! TRE HOLE-IN-ONE!! Bara det är värt ett eget inlägg. Men utan bildbevis (eg filmbevis) så blir det inte mer än att tre vittnen såg vad som hände. Även om jag fick tre 1:or medan mina motståndare fick en var så var jag på intet sätt bäst. Jag var den som bidrog med minst förutsägbarhet och mest spänning och spände bågen mellan 1 och oändligt många slag (men man fick sluta räkna vid sex slag :) ). Mannen låg på stadiga tre och den indiske guden växlade aningen mer.


Här gör jag inte(!) hole-in-one.


Vi körde två olika banor med 18 hål vardera så det tog några timmar och var väldigt kul.


En härlig söndagsaktivitet i denna sagolika miljö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar