fredag 1 november 2013

Halloweenpartyt


Gör mig klar att gå på kvällens Halloweenparty. Jag fick mycket beröm från en massa killar med helskägg som trodde mitt skägg var äkta!! Det var ju absolut inte kolsvart på festen så jag tar det som att det sminkade skägget gick hem. En tjej trodde jag var en kille som hade fejkbröst... Mina vänner kände inte alls igen mig. Även efter jag började prata så hade de svårt att förstå vem det var, de kände dock igen rösten...

Jag var inte helt lik min förebild, men det spelade mindre roll eftersom typ ingen sett filmen. Jag prövade att vara Django (från Django Unchained) men fixade inte rätt peruk o den mörka hyn, men lyckades tydligen övertyga som kille, vilket var väldigt kul :D


Fler som var på festen var Alice i Underlandet-boken, Mary Poppins, Fåret Shaun, The Cloud (typ internetmolnet), Hashtag och många fler...


På det hela taget en lyckad kväll!

2 kommentarer:

  1. Viktor, fick du gå själv på helloween? Fick inte Ida följa med?

    SvaraRadera
  2. Grattis på er dag, 11/11- redan två år =) Hälsningar kusin therese

    SvaraRadera