onsdag 15 maj 2013

Fullt upp och himla kul

Igår var jag akut barnvakt, vilket jag kunde eftersom jag hade en dags hål mellan två långresor :) Dagen till ära hade jag råkat låsa ut mig ur telefonen och var således helt avskuren från den yttre världen. Allt gick bra ändå och när natten kom fick jag igång den igen. Nu sitter jag på perrongen och väntar på tåg till Stockholm. Det blir turistande, födelsedagsfirande och möhippa innan jag är klar där.


Helgen som gick hade jag långweekend på Gotland och hälsade på min kära vän som bor där.


Hann med att läsa Expedition Kon Tiki av Thor Heyerdahl på båtresan. En väldigt intressant och mysig bok.







Hann med en hel del och hade det mycket trevligt på resan.

1 kommentar:

  1. Var underbart att ha dig här! Kul att vi han med att Turista lite =) Hoppas vi ses snart igen <3<3 /Nasse

    SvaraRadera